IRC so omogocili: Si21, Morel in Nil
Predvolilni IRC pogovor

vsi

29. oktobra 1996 ob 20h smo pripravili predvolilni IRC pogovor, na katerega smo povabili predstavnike vseh strank, ki sodelujejo na letosnjih volitvah. Na povabilo so se odzvali:

Danica Simsic
DS - Danica Simsic

Janez Podobnik
SLS - Janez Podobnik

Rastko Tepina
SND - Rastko Tepina

Ciril Ribicic
ZLSD - Ciril Ribicic


Predstavnik LDS (Gregor Golobic) se je pogovora udelezil iz prostorov stranke.
Skrajsan povzetek pogovora (slovnicnih napak nismo popravljali):
MOREL: Dober vecer vsem prisotnim. Zacenjamo z strankarskim soocenjem na IRC-ju.
Pri nas so navzoci:
DS - Danica Simsic
ZLSD - Ciril Ribicic
SLS - Janez Podobnik
SND - Rastko Tepina

Na voljo so za vasa vprasanja.

Biba: helo danica
MOREL: VPRASANJE: Katere so po vasem mnenju najvecje napake sedanje vladajoce koalicije oziroma, kateri so najvecji dosezki sedanje dvostrankarske vlade?
LDS: morel, kaj pa mi, najmocnejsi
SND: upam, da bo kewl danes tukaj.
DS: biba: zdavo biba
SLS: sprejem španskega kompromisnega predloga; sprejem nove NFA pogodbe glede odplačevanja nekdanjih skupnih jug. dolgov
SND: Lds je toliko mocan, da ni upal sem med nas priti
Erik: Janez Podobnik: Kaj menite o izjavah Polsaka v zvezi z "Udbomafijo"?
Damudk: Imam vprašanje za Cirila Ribičiča: Zanima me kam je njegova stranka spravila 1.3 milijarde družben
Biba: MOREL: ma ja, nej stranke kej povejo o legalizaciji drog
SND: Golobic doma afne gunca
ZLSD_CR: Največja napaka sedanje vladne koalicije je, da se močno nagiba na desno, tako da v vladno barko vdira voda.
duner: KAJ MENITE O LEGALIZACIJI DROG?!
DS: MOREL: niti o enem političnem vprašanju si vladajoča koalicija ni bila enotna
SLS: če prevečkrat uporabiš neko besedo, jorazvrednotiš; sicer pa ima ta izraz svojo težo in zelo resno vsebino
LDS: SNDjevski lajnar strankarski probisvet, zresni se!
DS: Biba: dobra ideja ampak treba jo je dorečt
JamesH: MOREL: lepo bi bilo ce bi predstavil tudi LDS. - Gregor Golobic
* BoST: se sprasuje ce je kje kaksen TV prenos tega slavnega pogovora z high tehnologijo:)
DS: biba: prepovedan sad je najslajši
ZLSD_CR: Ali bi kdo od prisotnih poslancev ali kandadatov za poslance podpisal mojo pobudo za znižanje starostne meje za pridobitev volilne pravice na 17 let. Nič ne bom imel proti, če bi jo podprl tudi Gregor Golobič, ki ne kandidira!
Erik: Nekdo me je dol vrgel pa nisem videl odgovora na moje vprasanje. A mi lahko kdo skopira?
SND: Uj, uj uj, Saso Lap je ta huj!!!
LDS: HI jaz sem, Gregor Golobic
DS: zlsd: jaz se strinjam kar z 18 leti
hesus: zivjo
FatMike-: ds: ej kaj je pa z legalizacijo drog?
SND: SLOVENIJO SLOVENCEM!!!!
SLS: menim, da lahko kar ostane 18. let
duner: NE
duner: NA 16 MORE JET
Damudk: G.Ribičič, kdaj se bo vaša stranka priznala, da je kriva za večino stečajev slovenskih podjetij
duner: OMEJITEV ZNIZEJTE NA 16!!!!!!!
SND: Slovenija Na Desno!!!
ZLSD_CR: Nisem prašal kdo je proti, ampak kdo bi podprl pobudo za 17 let
ZLSD_CR: Tega ne bomo nikoli priznali. Večina podjetij je v oblasti drugih, zlasti vladajočih strank.
MOREL: VPRASANJE: Ali podpirate vclanitev Slovenije v pakt Nato? Razlozite zakaj jo
MOREL: podpirate oziroma zakaj jo ne podpirate?
DS: snd: slovenija potrebuje mirnost in prevdarnost ne pa zadrtosti
Hijena: jaz se strinjam
ZLSD_CR: Jaz menim, da je NATO naša usoda, da pa ne bi smeli prepoceni vanjo (oz. predrago: baze, povečanje proračuna itd.)
LDS: Kar se mene tice, je 17 let OK. Sicer pa zdaj podpisujejo samo tisti, ki ne verjamejo, da bodo izvoljeni. Mi bomo zadevo po volitvah realizirali!
SND: Do kdaj pa bo tole trajalo,Hijena s kom se strinjas?
SLS: Da, podpiram; vključitev v Nato je med drugim tudi obveza, da je v državi demokracija in da so spoštovane človekove pravice; dodajam pa, da na območju Slovenije ne bi smele biti nameščene jedsrke konice
DS: morel: načeloma nimamo veliko proti, je pa treba uporabljati pamet, se dobro pripraviti odločajo pa naj državljani na referendumu.
Hijena: jest sm za ds
Damudk: G, Modic, zanima me če pričakujete zmago strank slovenske pomladi na volitvah
SND: Demokrati, ali strpnost in zmernost pomeni mlacnost in dolgocasnost?
DS: ds :_ kdo od navzočih je zato, da obrambno ministrstvo prevzame ženska
ZLSD_CR: Zakaj pa mi pozitivnega stališča LDS noče potrditi kakšen poslanec in kandidat. Pobuda je odprta za podpisovanje (17 let) Doslej sta podpisala iz LDS samo Vika Potočnik in Jože Lenič, od drugi strank pa Polonca Dobrajc, Irena Oman, Maria Pozsonec, Ivan Sisinger in pa seveda skoraj vsi iz ZLSD
Erik: Janez Podobnik: Kaj menite o izjavah Polsaka v zvezi z "Udbomafijo"?
SLS: enkrat sem že odgovoril; če neko besedo prevečkrat uporabiš, jo razvrednotiš; sicer pa ima ta beseda svoj smisel in zelo resno vsebimno
SND: Sej ga ze vodi-obrambno ministrstvo namrec.Zena od Jelka Kacina iz Besnice doma.
DS: SND: niste odgovorili na vprašanje. Cvek.
SLS: gospoda Ribičiča sprašujem,koliko je realnih možnosti, da bo uporabil rdečo barvo za njegove košate brke
ZLSD_CR: Glede na napoved 20% je relativno malo možnosti, da bi jih dobili v vsej Sloveniji.
SLS: se trinjam! Je pa to dobra ideja za promocijo.
SND: Ga.Danica, oprostite ali ste nam zastavili kako vprasanje?Prosim, da ga ponovite, rad Vam odgovorim.
MOREL: VPRASANJE: Ali se mora Slovenija za vsako ceno vclaniti v Evropsko unijo in pakt Nato?
ZLSD_CR: Danica, kaj praviš na geslo: Da ne bo križa nad šolsko tablo!
SND: Hijena, kaj molcis, napasti se bojis!??
ZLSD_CR: Sloveniji ni treba na vrat na nos v EU in Nato, pač pa premišljeno in postopno
DS: ZLSD: Pregrobo. Najprej spoštujmo ustavo, pa takih gesel ne bo treba
MOREL: Tone J. - Vprasanje za ZLSD: ZLSD je precej izgubila zaradi "odmika" Milana Kucana. V zadnjem casu
MOREL: opazam, da se M. Kucan zopet vec druzi z vodstvom ZLSD (npr. olimpiada).
MOREL: Ali to pomeni, da se M. Kucan zopet vraca tja, od koder je izsel?
SLS: eno konkretno vprašanje za g.Danico Simšič: koliko je teška košarica življenskih stroškov za setember 96
DS: SLS: ta trenutek ne vem natančnega podatka, in koliko je ? Bodoči minister za socialo
SND: Morel, ali je M.K. morda kdaj od tam izsel?
ZLSD_CR: Predsednik Kučan je bil na predstavitvi moje knjige Prednost, kar je dober znak. Sicer pa velja njegova misle, da je predsednik vseh državljanov, celo tistih, ki niso glasovali zanj na volitvah.
SLS: Zanimivo, da v knjigarnah ni več za dobiti knjige Dobro jutro revščina.
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: Zaradi razlicnih ugibanj ob smrti mariborcana Vollmeierja v Turciji sprasujem: ali je slo za slucajno nesreco?
MOREL: Ali gre za utisanje, da ne bi zapel? Ali so z njim res povezani nekateri politiki in ce so, kateri ter s kaksnimi posli?
SND: Volmaier jo je pac fasal.Kdor se z ognjem igra se pogosto tudi opece.
DS: Morel: Ne vem, odgovor bo dala preiskava, malo potrpljenja bo potrebno.
SND: LDS a spite al kaj, a vas za to Drnula placuje?
LDS: Ne da se pisat na kanal
LDS: dajte odklopite ze to zadevo
MOREL: LDS: mi vas vidimo, torej lahko pisete.
ZLSD_CR: Gregor, Gregor, zakaj nisi tu med nami, ampak kar doma oz. v službi?
MOREL: VPRASANJE - Tomaz: Kako komentirate dejstvo, da je bila neka politicna stranka pripravljena sponzorirati naso Miss v obliki avta, drzava pa ne kaze nobene prave volje za to?
SND: Jaz pa pravim, da ima tista politicna stranka bolj potentne politike kot pa vlada!
LDS: OK.. lepo
LDS: Povejte mi resnico
DS: če bi sponzorirala svojo miss cool, za slovensko naj pa kakšen tolar primakne država a, ne?
ZLSD_CR: Gregor, kako da ne moreš pisati na kanal, če pa beremo Tvoje misli?
ZLSD_CR: Resnica je : levo zgoraj!
SLS: v letošnji predvolilni kampaniji je zelo malo pozornosti namenjeno položaju študentov in šolajoče mladine
LDS: Skolc je ravno zmagal na TVS
PreSSo: zlsd: resnice ni, sploh ce je univerzalna in edina
ZLSD_CR: Gregor, ali ste že ugotovili, kdo je na Vađše plakate: POvejte mi resnico, pripisal: moja pokojnina?
SLS: LDS: koga je premagal
volilec: Mi samo gledamo in se ful zabavamo
LDS: Oce Mitja gotovo ne
DS: Kdo od bodočih poslancev - zdaj kandidatov bo podprl zakon o stanovanjski hranilnici, ki smo ga predlagale Vika, Danica in Irena?
ZLSD_CR: Na svidewnje drugič
SND: G. Podobnik, vceraj sem Vas gledal na nacionalki.Se Vam je narodnost primerila.Slovensko zastavo ste okrog obrnili. Ste ime Srbsko na reverju.
SLS: Zakon o stanovanjski hranilnici je že stalno v programu SLS: podpiram ga!!!
MOREL: VPRASANJE: Otroci so nase najvecje bogastvo. Kaj bo vasa stranka storila za lepso in svetlejso prihodnost vseh nasih otrok?
SLS: SND: moja napaka, ker sem zastavo napačno pritrdil.
DS: Upam, da tudi z navzočnostjo v parlamentu, zadnje mesece vas je bilo kot skupino komaj opaziti.
ZLSD_CR: 100.000 delovnih mest
SND: Za res lepo sedanjost in prihodnost slovenskih otrok bomo SLOVENIJO ZAVRTELI NA DESNO!!
LDS: sls: premagal je gosnika in bucarja
SLS: LDS: zanimivo!!
PreSSo: a so to kao resni pogovori al je to sam tko mal.. za cas ubijat?
LDS: Sls: spodbudno_
MOREL: VPRASANJE: Ali menite, da je bila privatizacija pri nas izpeljana posteno in pravicno?
SLS: LDS: kako kažejo javnomnenjski trendi; zgleda, da se Vam je nekoliko "ustavilo"
ZLSD_CR: Odločitev za privatizacijo je pomenila: na svidenje pravičnosti in enakosti. lahko bi bila bolj strokovno izpeljana, da bi bilo manj gospodarske škode, ne pa pravična.
SLS: MOREL: privatizacija ni bila izpeljana ne pravično, ne pošteno; na tej točki je slovenska demokracija močno "spodrsnila"
SND: MI bomo po prevzemu oblasti vse nakradeno PODRZAVILI in nato za certifikate prodali.Sploh pa se ni bilo izvedeno lastninjenje.Se traja.
DS: Najprej bomo še naprej umirjali razburkane strankarske orkane, potem pa nadaljevali z univerzalnim otroškim dodatkom, prezplačno šolo za vse, večjo kakovostjo in dostopnostjo srednjih šol in fakultet, delovna mesta pa tako v 100000-ih odpirajo ZLSDjevci, SDSjevci LDSjevci, očitno jih bomo lahko izvažali v Evropsko skupnost.
LDS: sls: se dobro sicer bi nekatreri izgubili moznosti za koalicijo
DS: Privatizacija sploh še ni speljana, je pa marsikomu vse speljala.
MOREL: VPRASANJE: kam bodo sli odpadki jedrske nuklearke?na hrvasko?
PreSSo: sls: kako bi pa po tvoje/vase (pac ne vem, koliko vas bere tole) morali izpeljati privatizacijo?
* PreSSo: caka na 'univerzalno' resitev..:)
DS: To že 4 leta sprašujem Vlado pa še nisem dobila odgovora.
SND: DS- kako boste to financirali, brez mocnega gospodarstva.A nam bo Dedek mraz rcinesel?
prinesel
ZLSD_CR: Pri privatizaciji bi morala biti v ospredju učinkovitost gospodarjenja, popravo krivic pa bi morali zagotavljati z drugimi sredstvi, ne z vračanjem premoženja v naravi, kadar to povzroča nove krivice in gospodarsko škodo.
Idyll: MOREL: sorry k zamujam. Ker nick ma g. Janez Pdoobnik?
MOREL: Idyll: SLS
SND: Danica, tisto speljala je pa NACIONALIZACIJA. Tam nekje od 1945 do 1950 so kradli po nasi dezeli!
SLS: Presso:načeloma v skladu z sprejeto zakonodajo: sicer pa menim, da bi moral vsak slovenski državljan v startni možnosti dobiti eno dvomilijoninsko od korektno ocenjenega družbenega premoženja: s tem bi bile štartne osnove najbolj pravično postavljene
DS: Z giganti tipa TAM, Litostroj ipd gotovo ne. Verjamem pa v podjetnost in sposobnost Slovencev, ki jo dokazujejo tudi dandanašnji, a ne? Za podrobnejše odgovore smo vam na voljo v poslanski skupini
ZLSD_CR: Ko je skoraj 15000 državljanov predlagalo spremembo zakona o denacionalizaciji, nas je za spremembo glasovalo v pralamentu le 12 (37 jih je bilo proti). Ob poslancih ZLSD sta bila za samo še dva poslanca LDS in poslanka SNS!
SLS: LDS: koalicija bo očitno sredinsko-desnosredinska
DS: SND: Jaz govorim o privatizaciji, pa pika! V letih, ki jih omenjaš, me še ni bilo.
MOREL: VPRASANJE: Kaj so stranke pripravljene storiti za izbolšanje položaja invalidov?
LDS: sls: ocitno res
SLS: MOREL: predvsem upoštevati njihove interese in pričakovanja: to pa pomeni, da je potrebno v njihova združenja in društva vključiti čimvečp invalidov
PreSSo: sls: zakonodaja je taka, kakrsno so/ste sprejeli.. no ampak to ni bil noben odgovor ampak diplomatsko izogibanje odgovoru:) taksne delitve premozenja se lahko domisli vsak 3 leten otrok
volilec: Zakaj si je LDS privoscila sodelovanje na IRCu iz svojih lastnih foteljev, korektne stranke pa sedijo na Smartinski
TH3|R4V3N: sls: glede invalidov...keri so pa kriteriji, kdo je invalid in kdo ne..
SND: Invalidom je potrebno omogociti posebne pravice, tako, da lahko priblizno enakopravno zivijo v nasi druzbi.
DS: Najprej je treba sprejeti enovit zakon o statusu invalidov (razen vojnih - tega že imamo), omogočiti začetek dela fundacije za invalide in preveriti ali denar, ki je namenjen invalidom ti res dobijo.
SLS: Morel: pri vključevanju invalidov v delovne procese imamo še veliko možnosti: podjetje, ki bo zaposlilo invalida, mora biti izdatno spodbujeno pri plačevanju davkov
ZLSD_CR: Glas za ZL je glas za ohranjanje pridobljenih pravic, tudi invalidov.
DS: Pa zagotoviti je treba, da bodo firme, ki bodo zaposlovale invalide deležne določenih olajšal oz. spodbud.
SLS: TH3 /r4U3N : kriterij so mednarodno znani
MOREL: VPRASANJE: V Sloveniji naj bi delovale razlicne mafije- ruska, albanska, srbska in mamilarska? Se strinjate s to oceno in kaj naj bi drzava storila, da bi jo izkoreninila?
SND: Glas za ZL je tudi glas za ohranitev pridobljenih pravic za lenuhe, postopace, kradljivce in goljufe!
FatMike-: naj mi en pove kako je z organizeranim kriminalom v sloveniji?
LDS: morel: uvedba kvotnega sistema za zapolsovanmje invalidnih, mre\a podpornih skupnostnih sluzb, ki omogocajoi solanje, rehabilitracijo in posebna usposabljkanja, ustanavljanje socialnih podjetij za sicer nezaposljive invalidnih oseb...
smrcek: vsem: za kaksne namene se bo porabil slovenski delez jug. imetja? predlagam za odplacanje neslovencev, da bi raje zapustili Slovenijo!!!! saj je ta denar ze tako ali tako za Slovence odpisan
SLS: MOREL: v Slovenijo so se vtihotapila mednarodne kriminalne združbe:veliko dela za organe pregona,tudi za naše obveščevalne službe
DS: Ciril: Kaj pa tisti invalidi, ki jim ni priznan status, to pomeni, da se zavzemate, da ostanejo brez sleherne previce?
ZLSD_CR: SND, če želite polemiko z menoj, boste morali malo drugače.
FatMike-: naj mi en pove kako je z organizeranim kriminalom v sloveniji?
SND: Smrcek, Ti si nas clovek! re!"
MOREL: VPRASANJE: lds in sls vas komentar na disketo ki je trenutno v javnosti
ZLSD_CR: Danica, o tem nisem govoril. Govoril sem o težnjah, da se pravice zmanjšujejo in odvzemajo.
SND: Ah, ne, saj nimam teh zelja. Samo btw, da se ve!
DS: Za odgovor o tem kaj je z organiziranim kriminalom, morate povprašati za to usposobljene službe.
SLS: SMRČEK: bojazen SLS, da bo Slovenija odplačala velik(prevelik) delež nekdanjih jug. dolgov; pri delitvi nekdanjega skupnega premoženja pa bo potegnila kratek konec se žal vedno bolj uresničujejo
PreSSo: SLS: mednarodne kriminalne zdruzbe so v sloveniji ze od nekdaj, le slucaj je tak, da jih je primerno metati v ospredje (po moznosti podkrepljeno z 'zanesljivimi viri'), ko je potrebno/zazeleno malo oblatiti nasprotno stranko/kandidata (kriminalne zdruzbe so seveda vedno povezane z 'nasprotnim' kandidatom/stranko)
MOREL: VPRASANJE: lds in sls vas komentar na disketo ki je trenutno v javnosti
volilec: LDS: Cakam na vas odgovor o sedenju na domacih foteljih
SLS: MOREL: odklanjam metodo disket in anonimk; to kaže na paranoidnost tistih, ki jih producirajo
LDS: volilec: domac fotelje je v sluzbi
DS: Ciril - Cool, ampak vojni invalidi so bili edini, ki jim je vladajoča koalicija znižala pravice tudi do 30 %, misliš, da gre za varčevanje, ali simbolno dejanje?
PreSSo: SLS: ali ne moremo govoriti o paranoidnem vedenju tudi v primeru raznih 'udbomafijskih klanov' ipd?
SLS: Presso: žal na pojav kriminalnih združb ne gledam z vidika oblatenja političnega nasprotnika, pač pa me resno skrbi njihovo razširjenost v Slovveniji!!
MOREL: LDS, ali lahko odgovorite na vprasanje glede diskete?
PreSSo: SLS: 'zal'?:)
FatMike-: kdor misl da lahko kej pove naj mi msgja da bo lahko govoru!
SND: Danica, na IRC-u se baje Cool ne napise cool ampak kewl.Bojda. Naj stari macki povede ce je to res!
PreSSo: ok
volilec: LDS: a delate nad-ure za boljso placo, da boste preziveli ?
PreSSo: se eno resno vprasanje
LDS: disketa: avtorji danes niso na IRCu - sds people
DS: SLS - Kaj pa mislite o anonimkah, h katerim poziva ministrstvo za notranje zadeve?
LDS: volilec: da boste preziveli vi
SLS: Presso: sam besedo "udbomafija" uporabljam redko
SND: FatMike ne dovilijo nam msgja
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: Zakaj je bilo toliko zakonov, ki so bili sprejeti v zadnjem času, v nasprotju z ustavo? (Zakon o prometnem davku, o dohodnini, v uradnih listih pa so bili objavljeni sklepi ustavnega sodišča o teh ugotovitvah)
SLS: DS. te anonimke ne poznam; za kakšno vsebino gre
Guest7: snd...prav mate...cool=kewl=k00l=ql
DS: SND: Naj povedo. Človek se pač celo življenje uči, a ne?
PreSSo: VSI: kaj nameravate storiti glede mladostniskega kriminala, ki se vedno bolj razrasca v Sloveniji?
volilec: LSD: sem ze prezivel, cakam, da bodo se drugi slovenci....
SLS: Morel: zato, ker so bili prevečkrat sprejeti po hitrem postopku in premalo usklajeni v sedanji vladi
ZLSD_CR: Manj protiustavnih zakonov bi bilo, če bi imeli dvodomni parlament, v katerem bi bil drugi zbor zbor pokrajin in bi bil zakon sprejet šele po uskladitvi med obema zboroma.
DS: SLS poziv policije državljanom naj anonimno prijavljajo sodržavljane.
volilec: Jaz grem na dan volitev na martinovanje. Kaj pricakujete od pijanih volilcev?
Guest7: kaj pa ce problem ni bli v samih zakonih, pac pa v ustavi?
Guest7: vve se da je bila ustava sprejeta na hitro...in da je v dolocenih estih v nasprotju sama s sabo...
SLS: presso: zelo zapleteno vprašanje: potrebno je sodelovanje sociologov, psihologov, vzgojiteljev, predvsem pa staršev;klima v slovenski družbi je preveč "konfliktna"; ni tistih, ki bi hradili na dialogu
PreSSo: SLS: predvsem me zanima, kaksen pogled imate na t.i. 'cefurske' bande, ki jih je polna Ljubljana in pred katerimi ni prakticno nihce varen (v zadnjem tednu so samo v Siski pretepli Bibica in dva moja prijatelja (ki pa - guess what - nista pristala v casopisu)
ZLSD_CR: Glede zbora pokrajin je napaka v ustavi!
LDS: hitrost postopkov, veliko amandmajev, sicer pa, zakaj bi imeli ustavno sodi[;e
* |Primoz|: je zato da se nabere banda iz savinjske doline in pretepe fuzine
ZLSD_CR: Ko gre za Bibiča niso bile na delu čefurska bande, ampak trije Slovenci!
SLS: Presso: organi pregona,sodstvo naj opravijo svojo vlogo
|Primoz|: :)))
MOREL: VPRASANJE: Ali menite, da je v Sloveniji zdravstvo dobro urejeno in dostopno vsakomur?
DS: Morel: Težko je reči, da jih je bilo veliko. Navadno pa v parlamentu čakamo na stališča Vlade, za katera brezupno prosimo mesece in mesece. kadar nam prevre nekatere zakone napišemo ali popravimo kar sami.
PreSSo: zlsd: trije slovenski drzavljani, raje
Guest7: lds...glede na simpatije ki jih kazejo doloceni ustavni sodniki do dolocenih strank...a se vam zdi, da je ustavno sodisce se neodvisno?
SND: Najbolj nas skrbi to, da nas grobarji demokracije:Ambrozic,Stopar, Kompariceva in ostali mogocnezi na priznajo za parlamentarno stranko. S tem se bo moralo resno pozabavati Ustavno sodisce.
|Primoz|: slo drzavljan mustafa harambasic
smrcek: SLS: kaj pravite, da bi za to da jih odplacate porabili le majhen delez bruto druzbenega prihodka, primanjkljaj se z novimi delovnimi mesti za Slovence sploh ne bi poznal
Guest7: primoz :)
PreSSo: SLS: kako jih pa nameravate prepricati, da to storijo, glede na to, da jim do sedaj to ocitno ne uspeva najbolje?
|Primoz|: ustavno sodisce je podruznca SDSS
FatMike-: primoz: dej please..ne se zajebavat.he
|Primoz|: :)
ZLSD_CR: Ne, ne. Govoril sem z Bibičem. Prizadeto mi je povedal, da so bili Slovenci, ne slovenski državljani.
|Primoz|: ustavno sodisce je even salter od SDSSa
LDS: guest7: moramo se delati, kot da je, sicer bo kaos se vecji
MOREL: VPRASANJE: Ali menite, da je v Sloveniji zdravstvo dobro urejeno in dostopno vsakomur?
SLS: Morel: storiti je potrebno vse, da bi se raven dosedanjih zdravstvenih storitev ne znižala; predvsem je potrebno zeloprevidno uvajati restrikcije
|Primoz|: dobr dan gospot jansa kwa mormo pa dones rect?
PreSSo: SLS: kako jih pa nameravate prepricati, da to storijo, glede na to, da jim do sedaj to ocitno ne uspeva najbolje?
Guest7: primzi..dej no..:) bomo pole rekl svoje.:)
SLS: Presso: to je njihova dolžnost po ustavi in zakonih
* |Primoz|: cist utihne :)
|Primoz|: do nadaljnjega that is
SND: Primoz, ce je pa to res, kar Ti pravis-potem smo ga pa n.......!
ZLSD_CR: Zdravstvo gre zelo hitro na slabše, če sodim po pritoževanju starejših ljudi, da ne zmorejo več plačevanja zdravil.
MOREL: VPRASANJE: Kako boste oblikovali vlado, ce vam bo pripadla ta cast?
PreSSo: SLS: da, vsekakor.. pa vseeno.. kako jih nameravate prepricati, da to storijo. drzavljanom to, da je to 'njihova dolznost' bolj malo pomaga, ce te dolznosti ne opravljajo dobro
DS: Morel: Zdravstveno varstvo JE BILO dobro urejeno, s pametjo ga še lahko ohranimo, žal pa ni več dostopno res vsem. Žal ravno na področju, kjer si najbolj želim postajamo Amerika. Treba je natančno postaviti pravila igre (samoplačniške ambulante !?) in kontrolirati porabo denarja.
|Primoz|: SND: valda da smo ga... ne ga srat... pravosodstvo je u kurcu... ga majo desnicarji... ustavno je pa zajebancija na racun pravne drzave...
MOREL: VPRASANJE: Kako boste oblikovali vlado, ce vam bo pripadla ta cast?
BoST: btw: lahko pisete brez sumnikov ker itak 99% ldi tuki ne vid sumnike :)
SLS: Morel: priorita je za nas : vlada ,ki jo sestavljajo stranke slovenske pomladi
volilec: ZLSD: In kako bi vi resili te, ki ne morejo vec kupovati zdravil?
SND: Danica, katero je to podrocje, kjer postajamo Amerika in si to najbolj zelite?
ZLSD_CR: Neupravičeno hitro se širi krog zdravil, ki jih je treba plačati. Sicer pa ne vidim drugega kot storiti več za ohranjanje in odpiranje delovnih mest.
DS: Morel: po pameti in po meri večine državljank in državljanov, ne po ideoloških kriterijih
LDS: vlada se ne bo ozirala na letne case, saj bo za stiir leta: evropska in brez starih travm *tudi more nedokoncanih projekotv Demosa.
SND: Ma Primoz, tisti v pravosodju pojma nimajo, kaj je to desnica.
DS: SND: nič ne razumete! Amerika postajamo v zdravstvenem varstvu. Tega si pa sploh ne želim!
|Primoz|: snd: ja pa ne skrajna desnica no...
|Primoz|: snd: nasa desnica... skd
|Primoz|: snd: sdss pa tko nc ni
ZLSD_CR: ZLSD ne bo šla v vlado, kot je šla v prejšnjo. V vladi bomo samo, če bomo imeli realne možnosti za uveljavljanje programa, ne pa zato, da bi svetili zgovorinski osi LDS in SKD.
|Primoz|: snd: oni sam sranje pelejo
LDS: SLS: vlada slovenske pomladi je vlada za leto 1945, kott je napovedal JJ na konvenciji. No future!
|Primoz|: DS: amerika mi nker nismo
SLS: LDS: smo v času rodovitne jeseni, tukaj bo zraven tudi SLS
SND: Desnica to je : DOM, DRUZINA IN PRIJAZNA DOMOVINA.
volilec: Nihce mi ni odgovoril na vprasanje o tem, koga bodo na dan martinovanja volili pijani volilci oz. tisti z mackom.
LDS: SLS: upam, da ne mislite pograbiti vsega priodelka zase
SLS: LDS: ne gre za letne čase, pač pa za upoštevanje volje volilcev
DS: Primož: Tud prov, vsak pač misl po svoje!
PreSSo: gospod JJ minister (je bil).. mister twisted sister..:))
LDS: sls: potem ne bo nobenih problemov s pomladno vlado
MOREL: VPRASANJE: Koliko denarja boste porabili za vaso volilno kampanijo?
SLS: Morel: manj, kot dovoljuje zakonodaja
LDS: 45 MIO SIT
SND: Primoz, pa ne bi bilo slabo, ce bi bili-Marxkje, a ne?
ZLSD_CR: Glede na število dobljenih glasov naši stroški ne bodo previsoki.
DS: Morel:Okoli 10 milijonov tolarjev.
FatMike-: grem jest
SLS: LDS: toda rodovitne jeseni ni brez zdrave pomladi
MOREL: VPRASANJE: Kako naj bi uredili odnose s sosednjo Hrvasko?
Guest7: tle vseen neki manjka..kje pa je SDS?
PreSSo: LDS: resno vprasanje: ali veste, kaj je to paranoidnost?
ZLSD_CR: Ali je Slovenija država pokrajin?
LDS: SLS: po toci zvoniti je prepozno...
|Primoz|: ds: amerika?
|Primoz|: ds: od amerike nas loci en 100 let dolg new deal
LDS: preSSo: to je normalno stanje pod vladavino janse
SND: Primoz, SKD je sredina, SND je pa desnica.Najbolj desno v DEMOKRATICNEM PROSTORU.
DS: Morel: Z jasnimi pogajalskimi izhodišči in odločnim zavzemanjem za suverenost Slovenije
SLS: Morel:Slovenija mora nastopati kot subjekt v mednarodnih odnosih;to pa pomeni,da odgovorno zastopa slovenske nacionalne interese
Guest7: primoz...saj smo v ameriki...primoz..kar se tice sociale..:)
MOREL: VPRASANJE: Slovenija je na evropskem vrhu po samomorilnosti. Ali smo Slovenci res narod samomorilcev. Kaj boste storili, da se prepreci taksen trend?
|Primoz|: snd: eh... jelincic ni noben desnicar... ne mi floskul talat
|Primoz|: gest: ne...
Guest7: primoz...sociala..:)
|Primoz|: gest: glede sociale smo socialisti
|Primoz|: gest: amerika je konzervativna
|Primoz|: gest: kle se to ne meri s tem kje je to
|Primoz|: gest: to nima smisla
DS: Guest7: se strinjam, upam, da bo zdaj Primožu že enkrat končno jasno!
Guest7: primoz...to ti mislis...primoz..mal se okol poglej..pa bos vidu kje smo.:)
LDS: brez risanjem mejnih crt, kot to dela barbika iz NG
SND: Primoz, ne ga srat!!! SND je Lap, tisti hlapcic se pa SNS klice.
PreSSo: MOREL: slovenci rabijo psihiatre, ne pa politike
|Primoz|: gest: po sociali vsaka lukna prekasa anglijo
Guest7: ds..hvala.:)
PreSSo: MOREL: (vkljucno z vecino psihiatrov)
SLS: Morel: to vprašanje ne zadeva zgolj politike in politikov: tvegal bi zgolj z oceno, da je potrebno v slovenski javni prostor vnesti več optimizma in motivacije za ustvarjalnost, za delo,za druženje,za zabavo:gre pa za zelo občutljivo vprašanje
|Primoz|: lds: ja pa kaj nej bi to zdej blo pozitivn?
|Primoz|: snd: sorry
|Primoz|: snd: my bad
|Primoz|: snd: prov mate
LDS: Optimizem je poanta nase kampanje
SLS: LDS: kdo nam (Slovencem) bo povedal resnico
DS: Res smo v vrhu, glede na število samomorov, treba je najti nov zagon in optimizem, ne pa ljudi begati z nenehnimi prerekanjem in grožnjami, da "je čas za spremembe".
smrcek: SLS: (glede prejsnjega vprasanja, zdaj eno mnenje) zdaj je pravi cas, Bosna je porusena in mnogi bodo radi sli nazaj, se posebej ce jim za to se placamo!! ce se ze pogovarjamo o slovencih bi mogli najprej ta problem resit
ZLSD_CR: Bojim se da postaja prevladujoč model v Sloveniji: ljudje morajo trpeti, biti nesrečni, da bo gospodarstvo lahko učinkovitejše.
LDS: SLS: drzavljanin in drzavljanke 10. novembra
SND: Dej no Primoz, zamesol si, pa kaj?Ampak zdej pa vemo. Dober vemo kateri smo nas, a ne?
MOREL: VPRASANJE: Kdaj bo Slovenija, po vašem mnenju, postala članica EU in NATO? (LETO!!)
SLS: LDS: in kje je tu optimizem
Guest7: VSEM: vec kot ocitno je, da se zavedate pomena Interneta, nihce pa ocitno ne ve, kako slabo je stanje na nasih fakultetah...ko nekatere nimajo niti dostopa nanj (elektrotehniska napr.)...a mate vsaj priblizno kake ideje kako bi se to stanje lahk p
* PreSSo: ze ve, koga NE BO volil..
LDS: SLS: natanko v tem
|Primoz|: lds: vprasane: kwa bi vi radi? mal revnih, mal bogatih? al velik revnih velik bogatih? nizke cene velik revnih? kwa?
SND: LDS OPTIMEZEM je pa Slejko, a ni res?
Guest7: presso..same here..same here..:)
DS: Morel: Upam, da ne pred iztekom tisočletja.
Guest7: popravilo...damn keyboard
Guest7: :)
|Primoz|: lds: da mi razlozte cigav optimizem je v vasem programu
SLS: GUEST7: v SLS nas zeloskrbi trend zmanjševanja vpisov študentov na tehniške fakultete:s tem je ogrožen tehnološki zahon našega gospodarstva v prihodnje
MOREL: VPRASANJE: Kdaj bo Slovenija, po vašem mnenju, postala članica EU in NATO? (LETO!!)
ZLSD_CR: Slovenija bo preje v Natu kot v EU, slednje bo po letu 2000.
LDS: Primoz: vseh ljudi dobre volje
PreSSo: LDS: nastejte mi eno (1) osebo ali organizacijo, ki je z optimizmom nekaj NAREDILA
|Primoz|: lds: bu? ne mors tko no...
SLS: Morel: za nato ostaja več možnosti;toda bojim se, da se kot država ne zavedamo, koliko priprav bo še potrebno opraviti !
Guest7: sls...no ja...je ze res, da je do zdaj v teh sestih letih, v katerih bi lahko tudi vi vplivali na to, drzavna birokracija rasla...
LDS: EU 2001, NATO 1997
|Primoz|: lds: kasnih ljudi dobre vole?
Guest7: sls...ocitno je, da gre vedno ve ljudi v druzboslovje...
|Primoz|: lds: ce bomo sli v evropo kmetje zihr ne bojo dobre vole
PreSSo: LDS: vi bi morali imeti nick LSD :)
LDS: primoz: IRC/jevcev npr.
ZLSD_CR: Na pravni fakulteti nimajo študentje niti dovolj stolov, kaj šele računalnikov. Zato rabi pravna fakulteta podporo za preselitev v novo stavbo (dosedanja tiskarna Ljudska pravica).
|Primoz|: gest: kr mamo solski program totalno zgresen
Guest7: sls...tam je vsaj priblizno zagotovljena sluzba...
DS: Guest7: Več denarja bo treba nameniti za razvoj znanosti, pa bo šlo. Ampak Vlada je bila do sedaj za to gluha. V štirih letih se je na primer število znanstvenikov in raziskovalcev prepolovilo.
SND: Slovenija bo v NATO in EU vstopila kakih pol leta za Padanijo.
Guest7: zlsd...koliko pa bo stala ta selitev?
|Primoz|: snd: kasnej k bomo notr... bols za nas...
SLS: ZLSD: osebno sem podprl rešitev prostorske stuiske Pravne fak.!
MOREL: VPRASANJE: Kaksno je vase stalisce do spolno drugace mislecih, to je do homosekusalcev, lezbijk...
SND: Primoz, za pametnega je zmerej dobr, a ni tko?
|Primoz|: snd: pa kdo prav da je slovenija pametna?
Guest7: okie..bom pa spremenu mal vprasanje: VE se, da je cena pokritja slovenskega informacijskega krize z optiko priblizna ceni par deset metrov avtoceste...zakaj se potem informatika postavlja v drugi plan?
LDS: ne vem za mislece, praktiki pa imajo svobodno zasebno zivljenje
DS: Tudi Demokrati Slovenije smo soglasmno podprli rešitev prostorske stiske Pravne fakultete.
SLS: Vsem sodelujočim: ker me čez slabe pol ure čaka snemanje na POP TV, se od Vas poslavljam! Hvala za prijetno druženje:Janez Podobnik
SND: Primoz, tega pa res ne upam na glas govort.Je pa Slovenija zelo prijazna.
ZLSD_CR: Na PF ima študent manj prostora kot ga je v prtljažniku srednje velikega osebnega avtomobila (besede rektorja dr. Kralja). Naj stane kar hoče, nove generacije morajo študirati v boljših prostorih, pa tudi z več računalniki.
Guest7: in predvsem...kaj bomo slovenci imeli od tega, da bomo postali tranzitna drzava...
MOREL: Lep pozdrav predstavniku SLS, hvala za sodelovanje v pogovoru!
LDS: SLS: Janez, srecno, Rop je ze tam
PreSSo: SLS: enako
|Primoz|: snd+lds: lej... k smo prej bli pr ameriki ravn... tm sm zvel nekej casa pa poznam stvari mal... cene so pr nas visje za 300%, place pa nizje za prblizn ravn tok
|Primoz|: lds: zdej mi pa povejte kako bomo mi konkuriral temu?
PreSSo: MOREL: nimajo ga:)
Guest7: seveda vsi zelimo vse najboljse studentom pravne fak. amapk..a naj zaradi tega trpimo vsi ostali?
|Primoz|: lds: pa kako bomo konkuriral cenam razvitih trzisc?
ZLSD_CR: Potrjujem, da so demokrati, na čelu z dr. Bučarjem podprli reševanje prostorske stiske PF. Hvala pravim kot profesor ne le kot predstavnik ZL.
SND: LDS mene tud to zanima, kar zanima Primoza.
Guest7: jaz hodim a FDV...in sem imel lansko leto predavanja v KINU bezigrad..a je to prostorska stiska al_
DS: Morel: Odnos do homoseksualcev, lezbijk... ? - normalen. Vsak se pač odloči za svoj način in stil življenja. Če je ta drugačen - tudi prav. V drugačnosti in njenem spoštovanju vidim širino družbe.
MOREL: VPRASANJE: Ali se strinjate s privatizacijo Telekoma, glede na to, da naj bi imel se do leta 2000 monopol?
MOREL: Ali bi vi zvisali ceno impulza, kot predlaga Telekom (trenutno 4 SIT, predlog 12 SIT)?
SND: LDS zato, ker v Ameriki take ki kradejo v arest ruknejo.
LDS: SND+Promiz: voli LDS in videl bos odgovor.
ZLSD_CR: FDV je že dvakrat prenovila svoje prostore, medtem ko je zadnja izboljšava na PF precej starejša kot je bil nastanek šole, predhodnice FDV.
MOREL: LDS: ponujate macka v zaklju?
|Primoz|: lds: sej vas bom... sam vseen sprasujem
Guest7: zlsd...a ste bili zadnje leto kaj na fdv_
LDS: tole napihovanje z zaslugami za PF je too much, vsai pravniki so formirali imeniten PF lobi in bodo zagotovo v kratkem uspeli *tudi v vladi9
|Primoz|: ds: kasn je vas odnos do sdss?
Guest7: zlsd..na fdv studira cez 2000 studentov...fakulteta pa izgleda kot malce vecji otroski vrtec
SND: MOREL ne LDS ponuja prazen zakelj, macka bo imel pa vsak tisti, ki jih bo volil.
MOREL: VPRASANJE: Ali se strinjate s privatizacijo Telekoma, glede na to, da naj bi imel se do leta 2000 monopol? Ali bi vi zvisali ceno impulza, kot predlaga Telekom (trenutno 4 SIT, predlog 12 SIT)?
PreSSo: LDS: ali niste prej rekli, da veste, kaj je to paranoidnost?
LDS: Morel: zakelj ni na listi, macek je pa pokojni
DS: Morel: Za "rešitev" TELEKOMA je treba več kot tale konferenca , za podražitev pa jasno, da nisem.
PreSSo: LDS: ali niste prej rekli, da veste, kaj je to paranoidnost?
|Primoz|: DS: vas odnos do SDSS?
ZLSD_CR: PSem bil. Podpiram graditev doma za podiplomske študente in gostujoče profesorje ob FDV...
PreSSo: primoz: homoseksualen:))
|Primoz|: :)
MOREL: LDS bi prosil za odgovor glede Telekoma in podrazitve telefonije.
|Primoz|: presso: :)
Guest7: zlsd...a ste seznanjeni tudi s tem, da je gradnja stala celo poletje?
Guest7: in da je ocitno, da ne bo koncana do konca tisocletja
DS: Primož:SDSS ni več! Postavite vprašanje bolj jasno!
SND: Morel: nic ne bo, je ze Ljerka napovedala, da bo TELEKOM tistim, ki so certifikate v sklade zainvestirali, podarila
LDS: monopol telekom bo samo na govorni telefoniji, lai raje viditeda telekomunikacije pobasejo tujci kot na madzarski
ZLSD_CR: Nič nisem vedel za ustavitev gradnje, samo o začetku se je veliko govorilo. Sem opazoval podpis sporazuma o tem, kdo bo vse prispeval sredstva. Takrat je izgledalo da bo vse OK in hitro.
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: katera stranka ima glavno besedo v Telekomu in katera v Mobitelu?
|Primoz|: DS: kwa mislte o stranki SDSS in kaj mislte o romani logar pa spileticu k sta nosla kot drzavna usluzbenca podatke v parlament strankam SDSS in SLS ne da jih prej pokazale VLADI?
Guest7: zlsd...to smo vsi upali...
PreSSo: primoz: LDS ful ve, kaj je to paranoidnost.. cez 10 minut pa natrese tist o lobiju:))
Guest7: primoz...sdss je zdaj sds
LDS: glavno besedo imajo stranke, t.j. narocniki
Guest7: primzi sine..ne se motit pr takih podrobnostih:)
SND: CyberDJ: vidim, da si se gor ruknil. Pa se le oglasi z eno IRC finto, no
LDS: lobi je dejstvo, Ciril, priznaj, saj ni greh
|Primoz|: gest: dej ti handz inda air pabo gut :)
MOREL: LDS: ce je to res, zakaj v mnogih primerih narocniki ne morejo storiti nicesar proti Telekomu?
ZLSD_CR: Lobi je dejstvo, priznam.
DS: Primož: SDSSa NI!! Romana in Špilatič sta svojim ravnanjem o sebi povedala več, kot bi lahko kdorkoli drug.
PreSSo: ZLSD: ali vi veste, kaj je to paranoidnost?:)
Guest7: primzi...i type w/ my nose
MOREL: LDS: naprimer prevelik racun je potrebno placati kljub pritozbi, sicer odklopijo telefon.
|Primoz|: kuku meni
|Primoz|: SDS
PreSSo: lele:)
ZLSD_CR: Če ima nekdo preganjavico, še ne pomeni, da ga ne zasledujejo!
* |Primoz| si na svingl cetlc napise sds da bo DS srecna
DS: Primož: BRAVO!
|Primoz|: DS: sumniki raus
PreSSo: ZLSD: :))
Guest7: primoz...mah..saj se bodo naucli...once..:)
volilec: Ne se bunit okrog Telekoma: nekje pa morajo dobit denar za pokritje stroskov z Slovenia OffLine
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: Imam vprasanje za vsakega kandidata posebej: Ali ste "za" odvzem državljanstva tistim, ki so ga pridobili po zakonu o državljanstvu? Torej, za odvzem zakonito pridobljenih pravic?
DS: Primozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
SND: Primoz, a ti mislis, da pomeni SDS-Simciceva, Demokrati Slovenije?
LDS: shit happens, morda res preveckrat, toda nemara je privatizacija in odgovorni lastniki pravi odgovor, mene denimo moti, da jim moras mesecno placevati, da te je objavijo v imeniku
|Primoz|: DS: fino :)
MOREL: LDS: a ni ravno obratno, placuje se neobjava v imeniku?
PreSSo: LDS: kaj vi menite o preklinjanju in nespodobnem govorjenju politikov?
|Primoz|: presso: :)
LDS: O tem ni mogoce govoriti, celo Ustavno sodisce se tu ni zmotilo
|Primoz|: presso: kaj ti menis o ivu hvalici? :)
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: Imam vprasanje za vsakega kandidata posebej: Ali ste "za" odvzem državljanstva tistim, ki so ga pridobili po zakonu o državljanstvu? Torej, za odvzem zakonito pridobljenih pravic?
PreSSo: LDS: ali menite, da bi taksnega politika morali izvoliti v parlament?
ZLSD_CR: Nisem za odvzem zakonito pridobljenega državljanstva.
LDS: morel: napaka, da te NE objavijo
|Primoz|: ustavno sodisce se poklicno moti o vsem
DS: Morel: Nisem za odvzem državljanstva tistim, ki so ga pridobili po zakonu in v skladu z zakonom. To je skregano ne samo z zdravo pametjo, ampak tudi z besedo, ki jo je država dala.
SND: Morel: pa vas vprasam, ce podpisem pogodbo pod prisilo, da mi noz na vratu drzijo, ali je taka pogodba zakonita?
MOREL: LDS: saj tako sem napisal.
* PreSSo: se enkrat predlaga, da si LDS spremeni nick v LSD:)
|Primoz|: :)
ZLSD_CR: Opozarjam, da smo ob osamosvojitvi svečano obljubili, da bodo tisti, ki glasujejo na plebiscitu lahko dobili državljanstvo, če le stalno prebivajo v Sloveniji.
Guest7: ustavno sodisce je se eno od trdnjav 'demokracije'...kot bivsa sdk..:)
|Primoz|: presso: dietilamid lisergicne kisline :)
|Primoz|: gest: jep.. :)
PreSSo: primoz: a ustanoviva novo stranko.. MDMA?:)
MOREL: VPRASANJE: Ali je cerkev dovolj locena od drzave?
SND: Morel:pa vas vprasam, ce podpisem pogodbo, pa sem bil v zmoto napeljan, ali je taka pogodba zakonita?
Guest7: primoz...we h8 sds?
Guest7: primoz gimme5...:)
|Primoz|: gest: popolnoma nezmotljiva institucija :) nkol nimajo prov :)
LDS: PreSSo: Opustite Lsd poskusite LDS
|Primoz|: gest: what in the werld made ya think that? :))))
ZLSD_CR: Ustavno sodišče je bilo glede državljanstva zelo jasno, pa še hitro je povedalo, da bi bil odvzem protiustaven. dr. BMZ je celo zapisal, da bi z odvzemom spodkopavali temelje, na katerih je zrasla ustava in država.
smrcek: ce se lahko zakon spremeni se lahko tudi zakonito drzavljanstvo vzame, ce ne izpolnjujejo pogojev, tukaj lahko prelisicite volilce brez da bi krsili zakon s ponudbo, ki sem vam jo prej omenil!
Guest7: primoz...i haeeff no idea:)
PreSSo: LDS: to bi rajs jest vam priporocil:))
DS: Morel: Po ustavi je, življenje pa kaže drugačno podobo.
MOREL: VPRASANJE: Ali je cerkev dovolj locena od drzave?
LDS: Cerkevc je dovolj locena, res pa ni zadovoljna, a to je njihov problem
Guest7: lds...tu se pa ne strnjam...cerkev se ocitno vedno bolj vmesuje v drzavna vprasanja
SND: Morel: pa vas jaz vprasam ali je bila zadnjih 50 let Cerkev kdaj porocena z Drzavo?
Guest7: xfree!
PreSSo: LDS: niste odgovorili na prejsnji vprasanji: kaksno je vase mnenje o politikih, ki preklinjajo in nespodobno govorijo v javnosti in ali bi vi izvolili taksnega politika v parlament?
Guest7: :)
smrcek: odlocitev je njihova ali bodo zapustil Slovenijo ali ne, nas pa to nic ne stane!!
ZLSD_CR: Cerkev je trajno ločena od države (po ustavi) in samo začasno od gozdov (moratorij).
DS: Smrček: Če državljanstvo ni bilo podeljeno v skladu z zakonom, se ga seveda lahko vzame, ampak najprej je potreben postopek in dokaz.
MOREL: VPRASANJE: Ste za to, da se cerkvi vrne v celoti odvzeto premozenje?
smrcek: DS: pravim na ugodno ponudbo neslovencem, vse po zakonu
|Primoz|: cerkev je hosta
|Primoz|: cerkev ma hosto
smrcek: DS: prav radi bodo sli v poruseno Bosno, se posebej ce jim placamo!
DS: Smrček: Ne razumem!
Guest7: zlsd...hmmm...kar ne pomeni, da nekatere stranke vsaj neuradno ne podpirajo cerkvenih stalisc, in da se vlada ne pogovarja o cisto drzavnih stvareh z cerkvijo
SND: PreSSo:en LDS minister je enkrat rekel, da mora politik lagati,krasti in mora imeti usi. Taki so pac, zal.
MOREL: VPRASANJE: Ste za to, da se cerkvi vrne v celoti odvzeto premozenje?
LDS: PreSSo: ali zasebno lahko to pocnejo, vprasanje ni jasno
ZLSD_CR: Nekdo je lepo zapisal, da je papež gledal gozdove, ko je vzkliknil: Papž ma vas rad.
PreSSo: LDS: prej ste nespodobno govorili (lahko vam dam scrollback). ali menite, da sodite v parlament?
* PreSSo: upa, da je zdej dovolj jasno vprasal:)
smrcek: DS: slovenski delez jug. imetja dajte neslovencem, samo ce zapustijo drzavo, na vsako osebo 3000DM
Guest7: hehehe...seveda...papa nas ma rad, dokler dajeo cash..:)
Guest7: tudi drzava nas ma rada, dokler smo tiho in placujemo:)
|Primoz|: VPRASANJE VSEM: a hundred silver dollars tistmu k pove al so SDS (brez se enga S) desnicarji al levicarji
smrcek: DS: druzina bi dobila okol 1mil. SIT in bi na jugu dobro ziveli
LDS: PreSSo: ne kandidiram, tam sem ze bil, sicer pa je potrebno lociti kletvice in slang
SND: Morel:kar je ukradeno je treba kradlivcu vzeti in lastniku vrniti!!Kradlivca pa v kot, pa klecat!
DS: Morel: Nisem za vračanje premoženja v celoti v naravi. Preden pa se Cerkvi (RKC) vrne vse kar terja, je treba ugotoviti ali je bilo res vse njihovo. Pravne podlage za vračanje gozdov še dandanes niso razčiščene. Imamo pa vsaj moratorij.
PreSSo: LDS: shit = sranje, slabsalno
Guest7: primoz...po statutu levicarji...realno desno od centra
|Primoz|: gest: realno so zmedeni
ZLSD_CR: SDS je sredinska: po imenu je leva, po delovanju pa desna, žr. sporočim pozneje.
|Primoz|: gest: realno ne vejo kwabi
Guest7: primoz..mah..to tko al tko
|Primoz|: gest: realno so prot vsemu
Guest7: primoz..ce ni dobro za njihovo rit..:)
LDS: PreSSo: shit happens - se zgodi
MOREL: VPRASANJE: Katera bo vasa PRVA poteza, ce boste zmagali na volitvah?
DS: Primož: SDS (brez enga S al pa z dvema S ) so kar jim pač paše. Trenutno revolucionarji (čas je za spremembe).
LDS: zahvala volillcem in volilkam
|Primoz|: DS; smo ze ugotovil
|Primoz|: :)
volilec: Ukinili bodo IRC :-)
PreSSo: LDS: ali res menite, da tak besednjak s strani politika sodi v javnost kot argumentirana in primerna izjava?:)
Guest7: primoz...ergo...a dobim tistih mojih 1000 bucks?
DS: Morel: Stisk roke in poziv k strpnemu sodelovanju!
LDS: PreSSo have an expresso
|Primoz|: gest: ja nis jih opredelu...
|Primoz|: gest; to je blo nemogoce
Guest7: primoz..saj sem ti reku kako je z njimi..:)
Guest7: pravijo levo in grejo desno..)
Guest7: :)
PreSSo: LDS: vi tudi, pa ne v parlamentarnem bifeju
ZLSD_CR: Zahvalili se bomo volilkam in volilcem in izjavili, da so bile volitve poštene.
SND: Morel:Sestavili bomo dobro DESNO vlado
DS: Morel: Volilkam in volilcem se bomo zahvalili tudi če ne bomo zmagali.
MOREL: VPRASANJE ZA VSE: ali znate napisati svoj naslov za Internet elektronsko posto?
PreSSo: ZLSD: ali lahko definirate besedno zvezo 'postene volitve', prosim?
|Primoz|: morel: :))))
volilec: Good question
|Primoz|: HEHEHHE
PreSSo: morel:)
Xfree: morel tole je pa politicno podtikanje! :)
PreSSo: heheh:))
LDS: Gregor@lds.si
PreSSo: kaj pomeni kratica IP ?:)
Guest7: presso....mah..ne jih tle...:)
LDS: internet protocol
DS: Morel: Žal ga še nimamo - po novem letu boljše bo!
SND: Morel:zasebno ali sedez stranke?
ZLSD_CR: hhtp://www.sigov.si/dz/poslanci/ribicic.html (za sporočila samo kliknete ob koncu domače strani)
PreSSo: ZLSD: ali lahko definirate besedno zvezo 'postene volitve', prosim?
MOREL: !!! Se pet minut, potem pa bomo pogovor zakljucili.
Xfree: postene volitve so tiste, na katerih zmaga tista stranka ki jih razglasa za postene :)
MOREL: SND: lahko oba.
volilec: ZLSD: Svojo zastonj dostop do Interneta izkoriscate v politicno-propagandne namene...
|Primoz|: LDS: kwa bi rekl ce recem jest da je slovenski prostor zamenan pa da ste vi desnicarji, desni pa levicarji?
LDS: morel: BOS GLEDEL POP
LDS: zamenjava nam ne skodi, ker smo na sredi
ZLSD_CR: Poštene volitve so bolj ali manj primeren prevod besedne zveze "fair elections". Prvič je bil ta termin uporabljen s strani predhodnice ZLSD pri nas marca 1990. Poštene so volitve, na katerih nihče nima vnaprejšnje prednosti (take kot jo imajo na primer kandidati, ki so na nacionalni listi).
|Primoz|: LDS: ummmm.... not really...
MOREL: LDS: zakaj?
|Primoz|: LDS: pr nas se vse stranke razglasajo za sredinske
LDS: Better believe it
|Primoz|: LDS: nism bil natancn
* PreSSo: ma dost politike in politikov:) for now and forever:)
|Primoz|: LDS: vi ste desnicarji po p repricanju... ne mocno... ampak ste...
LDS: cez pet min. bo se deset min. do soocenja, kamor je odsel SLS
ZLSD_CR: Se opravičujem, če sem delal propagando za program ZLSD. Pri drugih tega nisem opazil. Bom bolj previden...
SND: Ker pocasi zakljucujemo, naj vas nagovorim, IRC-arji, na Martinovo ga boste se najmanj v kamen, ce boste za SND Slovensko nacionalno desnico volili, za Sasa Lapa enega zaupanja vrednega cloveka!
|Primoz|: ZLSD: kreft rules
LDS: priznam, pisem z desno
ZLSD_CR: ZČ ni sredinska stranka, razen če mislite na naš oglas o vladni politiki zaposlovanja.
|Primoz|: LDS: :)
MOREL: VSE STRANKE BI PROSIL SE ZA ZAKLJUCNO BESEDO, PREDNO SE POSLOVIMO!
* |Primoz|: ploska vsakmu k sesuje SDS
SND: Morel:moj E-mail:lajnar.kranjski@guest.arnes.si
* Xfree: pravi da bo itak SDS sesula vse, kar je tudi prav
Xfree: :)
* |Primoz|: je plosku kreftu k je bil bols k zorn
|Primoz|: iksfri: ?
LDS: Hvala, Primoz in lep pozdarv drugim *Ciril na koncu domace strani so samo odlomki iz neke knjige
ZLSD_CR: Vsem hvala za vprašanja.
SND: Zavrtimo torej ljubo nam Slovenijo Na Desno!!!
DS: Morel: Hvala za ponujeno možnost in še kdaj na svidenje.
|Primoz|: LDS: drzte se... :)
|Primoz|: LDS: pa ne se dat :)
SND: In ne pozabite toselj(denarnica) je na desni strani, a ne?
|Primoz|: LDS: pa bencin nej bo pocen
|Primoz|: hehHehHE
ZLSD_CR: Mislil se nekoliko više. Tisto pa niso odlomki iz neke knjige, ampak iz knjige Prednost. Naročite jo lahko pri ČZP Enotnost ali na tel. 12-11-220
SND: Morel:grem jest, mejte se.RE.
LDS: Ciril rad bi svojo karikaturo iz knjige, ostalo je dejavu
Xfree: primoz ja, kaj ti ni vsec? :)
ZLSD_CR: Gregor na tej karikaturi sva skupaj, dobiš jo. Zaradi Tvojega očeta.
MOREL: HVALA VSEM ZA SODELOVANJE IN NASVIDENJE!